פרסום בגוגל arrow פרק 5 - בחירת מילות מפתח arrow שיטות פופולאריות למציאת מילות מפתח
שובר גוגל

שיטות פופולאריות למציאת מילות מפתח

 דואל

בחלק זה נסביר כיצד תוכלו למצוא את מילות המפתח המתאימות למטרותיכם. השיטות המוצגות בפרק זה פופולאריות בקרב רוב משתמשי גוגל אדוורדס. מאחר ורוב הגולשים משתמשים בשיטות אלה, רוב המשתמשים ימצאו אותן מילות מפתח לקבוצות המודעות שלהן, וכתוצאה העלות להקלקה למילים אלה תהיה יחסית גבוהה.

על מנת למצוא מילות מפתח זולות שאף אחד אינו משתמש בהן, יש צורך להתשמש בשיטות המוצגות בפרק "טיפים מקצועיים למציאת מילות מפתח זולות שאף אחד לא משתמש בהן". השיטה הפופולארי המוצגת פה מספקת את הבסיס למילות הפתח בקמפיין שלכם. אם אתם מעוניינים למכור שולחנות, סביר מאד שתצטרכו להשתמש במילה "שולחנות". הטיפים המקצועיים מיועדים להרחיב את קבוצת המילים הבסיסית.

הכלים הפופולאריים מסופקים על ידי גוגל ועל ידי מנועי חיפוש אחרים.


כלי מילות המפתח של גוגל אדוורדס


כבר ברגע שנרשמים לגוגל אדוורדס, עורכים היכרות עם כלי מילות המפתח של גוגל. ניתן לגשת אליו באופן חופשי בקישור הבא:

https://adwords.google.com/select/main?cmd=Keywordsandbox

Image

דוגמא: אם תקלידו את המילה "גינה" כלי מילות המפתח יציע לכם מבחר מילים הקורות לגינה: עיצוב גינה, מחסן גינה, תאורת גינה, גינה אקולוגית, ציוד לגינה, ריהוט גן ועוד.

ניתן גם לראות עבור אילו ממילות החיפוש תופיע המודעה עבור התאמה רחבה (ראו פרק על התאמות מילים לגוגל אדוורדס). בכל מקרה הכלי נותן לנו רשימות מילים שיוכלו לחזק את הקמפיין שלנו.

הכלי מציין את נפח החיפוש המשוער של המילה ואת מידת התחרות – נתונים אלה אינם מדויקים במיוחד.

כלי מילות המפתח של אוברטור


כלי מילות המפתח של אוברטור הפך בשנים האחרונות לכלי השייך לyahoo search marketing.

http://www.inventory.overture.com/d/searchinventory/suggestion/

הכלי מספק מידע דומה לכלי מילות המפתח של גוגל אדוורדס, הוא פחות יעיל עבור מילים בעברית. ההבדל העיקרי בין אוברטור וכלי מילות המפתח של גוגל הוא שאוברטור מציע מילים וביטויים על סמך חיפושים שבוצעו בפועל. כמו כן הוא מראה גם את נפח החיפוש של הביטוי בחודש האחרון.

מומלץ לא להסתמך על הכלי של אוברטור בלבד – אלא להשתמש בו בנוסף לכלים אחרים.
אוברטור מציע מנועים גם לשפות נוספות (דנית, גרמנית, צרפתית, איטלקית, הולנדית, ספרדית) אבל אין מנוע ממוקד לעברית. במנוע האנגלי ניתן לבצע בדיקות יחסית מוגבלות למילים בעברית.

כלי נוספים למילות המפתח


מילון עברי של וואללה – מילון עברי עברי ועברי אנגלי שעוי לתת לכם עוד רעיונות למילים.

מלון מורפיקס - מנוע מורפיקס עונה בדיוק על הבעיות שיוצרת המורכבות המורפולוגית בעברית. הוא אינו מחפש רק את
המילה כפי שהוקלדה בחלון החיפוש, אלא מבצע ניתוח לשוני גם של מילות החיפוש וגם של הטקסטים באתרים עצמם, ומביא בתוצאות החיפוש את כל צורות ההטיה האפשריות של המילה המבוקשת.


 
 
בלוג שיווק באינטרנט
בלוג העוסק בהיבטים השונים של שיווק באינטרנט.

בלוג קידום אתרים
מידע על קידום אתרים ושיווק באינטרנט.
http://www.seo-il.info