פרסום בגוגל arrow פרק 13 - בחינה תקופתית arrow צ'ק ליסט של הפרסום
שובר גוגל

צ'ק ליסט

 דואל


 צ'ק ליסט – מילות מפתח


  • האם אתה משתמש במילות מפתח ספציפיות וממוקדות (לדוגמא: "תיקון שעוני קוקייה חיפה" במקום "תיקון שעונים")

  • האם מילות המפתח בהם אתה משתמש מורכבות ממילה אחת, שתיים או יותר ? לקוחות פוטנציאליים אינם מחפשים במנועי חיפוש בעזרת מילות מפתח בנות מילה אחת.

  • האם רשימת מילות המפתח שלך מורכבת ממאות מילים ? אם לא, תדע לך שאתה מפסיד מילות מפתח אשר מאד רווחיות בנסיבות מסוימות. עיין ערך פרק "פתרון בעיות: אני לא יכול למצוא יותר מילות מפתח"

  • שנה את אפשרויות ההתאמה של מילות המפתח (Keyword Matching Options). השתמש ב – "התאמה מדויקת לביטוי" ו-ב " התאם מונח מדויק בלבד". פעולה זו תביא, קרוב לודאי, להגדלת שיעור ההקלקה על המודעות.

  • הוסף מילות מפתח שליליות לרשימה, כך, המודעות לא יופיעו בפני מילות מפתח לא רלוונטיות ובפני קבוצות מיקוד לא רצויות.



  • צ'ק ליסט – מודעות


  • האם אתה מגביל את הופעת המודעות שלך למדינות אשר תושביהם דוברים את שפת המודעות שלך ?

  • האם מצאת לאילו מהמתחרים יש מודעות אדוורדס רווחיות ? עיין בפרק "איך למצוא את המתחרים החכמים ביותר וללמוד מהם"

  • האם אתה משתמש במילות מפתח בכותרת המודעה ?

  • האם בכותרת מודעות האדוורדס אתה מפנה שאלה כלפי הנושא הבוער ביותר אשר מוצרך נותן לה מענה ? לדוגמא, "גג רעוע?", "לימודים יקרים מדי?" או "מחפש מכונית בזול?"

  • האם אתה מבטיח ללקוח הטבות במודעה ? למשל, "הסוף לטפטופים מהתקרה", "בית ספר מהטובים בארץ, שנה ראשונה בחצי מחיר" או "הבדיקה עלינו"

  • האם אתה משתמש בביטויים חזקים שמוכרים יותר ?

  • האם לכל מילת מפתח יש את המודעה שלה?

  • האם ניסית מספר מודעות עבור אותה מילת מפתח?

  • האם אתה משתמש בבדיקה מפוצלת למציאת הכותרת הרווחית ביותר עבור המודעות שלך?

  • האם אתה משתמש בבדיקה מפוצלת למציאת טקסט המודעה הרווחי ביותר?



  • צ'ק ליסט – אסטרטגית תמחור


  • האם אתה משתמש בעקביות באחת מאסטרטגיות התמחור המוצלחות אשא מוצגות בפרק "אסטרטגיות תמחור מוצלחות"

  • האם קבעת שהמודעות שלך יופיעו גם באתרים המשתתפים בתוכניות השותפים של גוגל? אם כן, סגור את האפשרות הזו וצפה בתוצאות למשך שבוע עד שבועיים.

  • אם מיקום המודעה הממוצע עומד על 5.0, נסה לשפר את מיקום המודעה. עיין בפרק "פתרון בעיות: המודעות שלי מופיעות במיקומים נמוכים"

  • הגדל את התקציב היומי, אפילו אם התקציב היומי לא אמור להיגמר. הגדל את התקציב מעל לתקציב המוצע ע"י גוגל.

  • אם אתה מציין במדויק את עלות ההקלקה שאתה מקצה למודעות שלך, האם אתה לוקח בחשבון את הרווח אשר אותו לקוח פוטנציאלי יכול להביא? זכור כי לקוח חד פעמי יכול לשאול בקשר למוצרים או שירותים נוספים ממך.



  • צ'ק ליסט – דף הנחיתה


  • האם לכל מילת מפתח דף נחיתה משלה?

  • האם לדף הנחיתה שלך יש את התוכן והמבנה האופטימאליים כפי שתואר בפרק "איך דף הנחיתה אמור להראות"

  • האם אתה משתמש בבדיקה מפוצלת בכדי להמשיך ולשפר את דף הנחיתה שלך?

  • האם אתה שומר כתובות אי-מייל של לקוחות פוטנציאליים בדף הנחיתה שלך? אם לא, כדאי לך להתחיל. שלח למתעניינים עוד אינפורמציה לגבי המוצר, אולי בתוספת הנחה מסוימת. תוכל להרוויח כך עוד לקוחות וההקלקות על המודעות שנעשו על ידם לא יהיו לחינם.

  • האם ישנה דרך נוספת בה תוכל להרוויח מזרם המבקרים בדף הנחיתה שלך ?אותם מבקרים אשר יחליטו לא לקנות את המוצר בסופו של דבר. למשל, תוכל להפנות את אותם גולשים לדפים ספציפיים באתר היצרן אשר מוכרים מוצרים נלווים ולהרוויח עמלה.


  • צ'ק ליסט – מוצר


  • האם אתה מפרסם בעזרת מילות מפתח יקרות עם רווח מכירה נמוך? אם כן עליך או למצוא מילות מפתח זולות יותר (עיין בפרק "טריקים מקצועיים למציאת מילות מפתח זולות אשר אף אחד לא משתמש בהם" או התאם את המחיר של המוצר או השירות שאתה מספק.
    תוכל גם להציע בדף הנחיתה שלך עוד מוצרים יקרים יותר.

  • האם אתה מוכר מוצרים משלימים ?

    הכוונה היא במכירת מוצרים משלימים ללקוח שכבר עומד לקנות. אתה מגדיל את הרווח מכל לקוח בודד שמגיע דרך מודעות האדוורדס.

    סוכן ביטוח טוב שמייעץ לך לגבי ביטוח הבית תמיד ישאל אותך לגבי הפנסיה שלך או יגיד לך שאתה צריך ביטוח חיים. דוגמא נוספת: כאשר אתה מזמין מוצר מהתפריט במקדונלד'ס, הם תמיד יישאלו אם אתה רוצה להגדיל את המנה או אם תרצה קינוח.

    תוכל להציע ללקוח שלך לא רק נגן MP3 אלא גם מגן סיליקון ומנשא


 
 
בלוג שיווק באינטרנט
בלוג העוסק בהיבטים השונים של שיווק באינטרנט.

בלוג קידום אתרים
מידע על קידום אתרים ושיווק באינטרנט.
http://www.seo-il.info