פרסום בגוגל arrow פרק 8 - ציון האיכות שם המשחק arrow ציון האיכות
שובר גוגל

ציון האיכות

 דואל

הרלוונטיות, או איכות המודעה, באה לידי ביטוי בציון האיכות של מילת המפתח. מערכת אדוורדס מיועדת להתאים במידה הרבה ביותר את צורכי המשתמשים למודעות הרלוונטיות ביותר. כך שאם הקלדת בגוגל מכונית, לא תראה מודעה לגבי מוצרי טיפוח.

הדבר מבטיח חוויית משתמש חיובית, אשר תגרום למשתמשים ללחוץ על מודעות אדוורדס לעתים מזומנות יותר, תוך שמירה על הערך הפרסומי שהתוכנית מספקת למפרסמים.

גוגל תציג מודעה במיקום גבוה יותר היכן שהיא תרוויח יותר תוך הסתכלות על הטווח הארוך.

לגוגל חשוב לשמור על רלוונטיות המודעה על-מנת שאנשים ימשיכו להקליק גם בעתיד על המודעות הממומנות. במידה שגולשים המקליקים על המודעות הממומנות לא ימצאו את מבוקשם לאורך זמן, רמת האמון בהן תרד וסביר להניח שבעתיד הם יקליקו פחות על המודעות הממומנות וגוגל תרוויח פחות.
מודעות באיכות גבוהה מניבות קליקים רבים יותר, מחזקות את אמון המשתמש ומביאות לביצועים טובים יותר בטווח הארוך וכמובן שיותר כסף למפרסמים ולגוגל.

המיקום של מודעות ממוקדות מילות מפתח מבוסס על דירוג המודעה שלה, אשר נקבע על-סמך הצעת העלות של מילת המפתח או של קבוצת המודעות לקליק, כפול ציון האיכות של מילת המפתח המותאמת. כדי להתקדם למיקום עליון, מעל תוצאות החיפוש של גוגל, על איכות המודעה לחרוג מסף מסוים של איכות וכך ניתן להבטיח שהמודעות האיכותיות ביותר בלבד מוצגות במיקומים העליונים.

כיצד רואים מהו ציון האיכות של כל מילה?

• היכנס לחשבון AdWords שלך בכתובת: https://adwords.google.co.il
• בחר במסע הפרסום ולאחר מכן בקבוצת המודעות שעבורה תרצה לראות את ציוני האיכות של מילות המפתח.
• לחץ על עמודות מותאמות אישית בראש הכרטיסייה 'מילות מפתח' שבטבלה 'קבוצת מודעות'.
• בתפריט הנפתח, בחר הצג את ציון האיכות.
• לחץ על סיום לאחר שתסיים.


דירוג מודעה = עלות לקליק X ציון האיכות


ציון האיכות משפיע על מיקום המודעות בגוגל וברשת גוגל. הוא גם קובע באופן חלקי, את ההצעות המינימאליות של מילות המפתח. באופן כללי, ציון איכות גבוה יותר משפר את מיקום המודעה ומקטין את ההצעה המינימאלית.

ציון האיכות עוזר להבטיח כי רק המודעות הרלוונטיות ביותר יוצגו בפני המשתמשים ב-גוגל וברשת של גוגל. ציון איכות הוא משתנה דינמי המשויך לכל אחת ממילות המפתח . הוא מחושב באמצעות מגוון גורמים ומודד את מידת הרלוונטיות של מילת המפתח לקבוצת המודעות ולשאילתת החיפוש של המשתמש.

גוגל מציג בפני הגולשים שלוש רמות של ציון איכות “מצוין” “אישור” ו “חלש”. על-מנת שגוגל ימקם מודעה במקום גבוה יש לעקוב אחר ציוני האיכות של כל מילה ולשאוף כי מקסימום מילים במסע הפרסום יזכו לציון איכות ”מצוין". למרות שגוגל חושף בפני מנהלי מסע הפרסום רק שלוש רמות של ציון איכות מדובר במשנה רציף הכולל דרגות רבות.

 
 
בלוג שיווק באינטרנט
בלוג העוסק בהיבטים השונים של שיווק באינטרנט.

בלוג קידום אתרים
מידע על קידום אתרים ושיווק באינטרנט.
http://www.seo-il.info