פרסום בגוגל arrow פרק 10 - אסטרטגיות מתקדמות arrow עמוד הנחיתה לשיפור הרווחים
שובר גוגל

עמוד נחיתה לשיפור הרווחים

 דואל

יש לכם כותרת מושכת, ניסחתם מודעה מצוינת, עכשיו רק נשאר להפעיל את הקמפיין, להישען אחורה ולספור את הרווחים. אז זהו – העניין לא תם בזה.

על מנת להצליח עם מודעות האדוורדס חשוב מאד להתאים את עמוד הנחיתה באופן מדויק לטקסט המודעה.

טעות נפוצה מאד של מפרסמי אדוורדס מתחילים היא להפנות את כל המודעות לעמוד הבית של האתר שלהם ובכך מוותרים על חלק ניכר מההכנסות ומהרווחים.
מודעת האדוורדס מציתה את הדמיון של הלקוח הפוטנציאלי. אולם על עמוד הנחיתה לשכנע את הלקוח לבצע את הרכישה. באופן כללי בהרבה מקרים עמוד בית אינו מתאים למשימה זו.

דוגמא:
בואו נשים את עצמנו בנעליו של הלקוח הפוטנציאלי שלנו. שמו הוא משה, הוא בן 42, בעל פנסיון לכלבים והוא מחפש קעריות מזון איכותיות לכלבים. הוא מבצע חיפוש בגוגל ונתקל במודעה הבאה:

קעריות זולות לכלבים

קעריות כלבים איכותיות, מבחר עצום
משלוח חינם, משלוח מיידי

www.dogsite.co.il


המודעה עצמה בנויה נכון. מילת המפתח קעריות לכלבים נמצאת בכותרת, מציעה מספר סיבות טובות כדי ללחוץ עליה. משה מתעניין ומקליק על המודעה.

עכשיו יש שתי אפשרויות:

  1. המודעה נפתחת בעמוד הבית של חנות החיות. עמוד הבית מכיל תמונות גדולות ורבות, קישורים רבים, משה לא יכול לדעת כיצד להגיע לקעריות הכלבים בהן הוא מעוניין. הוא מעיין קצת בעמוד ואז לוחץ על כפתור ה"back" בדפדפן שלו ועובד למודעה מתחרה.
  2. המודעה מובילה אותו לעמוד ייעודי בתוך חנות החיות בו יש הצעה ישירה לרכוש קעריות לכלבים. העמו מכיל תמונות רלוונטיות. משה רואה שהוא נחת בעמוד הנכון. הוא בוחן את ההצעה ואז מזמין קעריות לכלבים.

החוויה של משה שהוצגה בדוגמא תואמת לחוויות של מאות ואלפי מקליקי מודעות אדוורדס בכל יום. העיקרון הבא יכול להבדיל בין הצלחה לבין כשלון של קמפיין אדוורדס:

צרו עמוד נחיתה נפרד עבור כל מודעת אדוורדס!


 
 
בלוג שיווק באינטרנט
בלוג העוסק בהיבטים השונים של שיווק באינטרנט.

בלוג קידום אתרים
מידע על קידום אתרים ושיווק באינטרנט.
http://www.seo-il.info