פרסום בגוגל arrow פרק 12 - מעקב ביצועים arrow סקירת תהליך הבדיקה
שובר גוגל

סקירה על תהליך הבדיקה

 דואל


1. לפני שניתן להתחיל לבדוק. יש לדעת מה בדיוק אנו באים למדוד.

למשל:

• מספר המבקרים בדף הנחיתה.
• מספר המכירות או ההזמנות.
• מספר הפעמים בהן נשאלה עלות המוצר.
• מספר הנרשמים או החברים החדשים.
• מספר ההזמנות עבור עלון חינם.
• מספר הטפסים אשר מולאו.


2. אם קבעת לעצמך יעד עבור דף הנחיתה, עליך לקבוע אילו מילות מפתח אתה רוצה לבדוק וכמה דפי נחיתה אתה רוצה ליצור עבור מילות המפתח השונות.
בדרך כלל לכל מילת מפתח יש את דף הנחיתה שלה, אלא אם כן מדובר בהטיה קלה של אותה המילה כלומר הטיית הרבים או שגיאת כתיב ברורה.
רק כאשר לאותה מילת מפתח יש את דף הנחיתה שלה תוכל לדעת איזו מילה עובדת ומהו הסכום המכסימלי עבור כל קליק שיש לקבוע עבור אותה מילת מפתח.


3.
כעת, עליך ליצור את דפי הנחיתה. מידע נוסף לגבי יצירת דפי נחיתה ניתן למצוא בפרק "עמוד נחיתה".
 

4. הוסף את כתובת עמוד הנחיתה למודעות האדוורדס שלך. בדוק היטב את האיות של הכתובות. זה יהיה חבל אם תחשוב שמילה מסוימת לא הביאה לשום המרה בגלל טעות קטנה.


5.
פתח את הקמפיינים הניסיוניים. חכה עד שלמודעה יהיו 100-200 קליקים לפני שתוכל להתחיל לבצע אנליזה על הנתונים. אחרת המספרים יהיו חסרי משמעות כי הם לא באמת מייצגים את הערכים האמיתיים. ככל שלמודעה יש יותר קליקים האנליזה לגביה תהיה יותר מדויקת.
 

6. כעת מדוד את הנקודות שצוינו בשלב הראשון. איזו מן המודעות שלך משיגה את התוצאות הטובות ביותר? איזו מילת מפתח משיגה את התוצאה הטובה ביותר? מדוע לדעתך ביצועי מודעות אלו טובים יותר מאשר ביצועי האחרות?


7.
כעת אתה יכול לבצע מספר שינויים בכדי לשפר את הישגי המודעות ואיתן את רווחיך. אתה יכול לשנות את מילות המפתח, את סגנון טקסט המודעה או את דפי הנחיתה. עצות כיצד להגדיל את רווחיך ניתן למצוא בפרק "בחינה תקופתית של מסע הפרסום להגדלת הרווחיות"
 







 
 
בלוג שיווק באינטרנט
בלוג העוסק בהיבטים השונים של שיווק באינטרנט.

בלוג קידום אתרים
מידע על קידום אתרים ושיווק באינטרנט.
http://www.seo-il.info