פרסום בגוגל arrow פרק 7 - הכוונת המודעה לפלח שוק arrow מיקוד לשפה
שובר גוגל

מיקוד מודעת אדוורדס לשפה

 דואל
עליך להשתמש בהכוונה לפי שפה אם קהל המטרה שלך דובר רק שפה מסוימת או מספר שפות.
מכיוון שאנשים דוברים שפות רבות ושונות במקומות שונים, הדרך הבטוחה להגיע למשתמשים אלו היא באמצעות הכוונה לפי שפה במקום לפי מיקום. אם תעשה זאת תוכל למצוא הפניות מתאימות יותר, דבר אשר יסייע לצמצם את מספר הקליקים הבלתי-רלוונטיים ולהגדיר את מידת הרלוונטיות של המודעה שלך.

לדוגמה, אם מפרסם מוכר ספרים בספרדית, יש ביכולתו לבחור לכוון את המודעות שלו לשפה הספרדית. כאשר אנו מגלים כי משתמש דובר ספרדית, באמצעות אחת מהשיטות המתוארות בנושא הקודם (כיצד Google מכוונת למשתמשים), אנו נציג את המודעה של המפרסם.

Google מציעה אפשרויות הכוונה לפי עשרות שפות שונות. בדף 'עריכת הגדרות מסע פרסום' בחשבון AdWords שלך, יש באפשרותך לבחור הכוונה לפי שפה אחת, לפי מספר שפות או לפי כל השפות.

על מנת לשנות את הגדרות ההכוונה לפי שפה או לפי מיקום עבור מסע פרסום קיים בחשבון AdWords שלך, אנא פעל לפי הצעדים הבאים:

  • היכנס לחשבון AdWords שלך בכתובת adwords.google.co.il.
  • לחץ על מסע הפרסום שברצונך לערוך.
  • לחץ על הקישור עריכת הגדרות מסע פרסום אשר מעל לטבלה.
  • בחר שפה להכוונה.
  • לחץ על ערוך לצד הסעיף מיקומים.
  • לחץ על אישור אם תקבל תיבת דו-שיח קופצת.
  • לחץ על שנה אפשרות ואז אישור.
  • בחר ארצות, ולחץ על המשך.
  • בחר ארץ אחת או יותר להכוונה, ואז לחץ על המשך

 
 
בלוג שיווק באינטרנט
בלוג העוסק בהיבטים השונים של שיווק באינטרנט.

בלוג קידום אתרים
מידע על קידום אתרים ושיווק באינטרנט.
http://www.seo-il.info