פרסום בגוגל arrow פרק 7 - הכוונת המודעה לפלח שוק arrow מיקוד לאתר
שובר גוגל

מיקוד מודעת אדוורדס לאתר

 דואל
המיקוד לאתרים מאפשר למפרסמי AdWords לבחור אתרים מסוימים ברשת התוכן של Google, שבהם הם רוצים להציג את המודעות שלהם. אם תרצה למקם את המודעה שלך באתר אינטרנט בינלאומי יחיד, תוכל לעשות כן. אם תרצה לבחור בעשרות אתרים בנושא כדורסל או סחלבים, תוכל לעשות גם את זאת. המיקוד לאתרים מאפשר לך לבחור באופן ידני את הקהל שלך, בין אם הוא גדול או קטן.

  מסע פרסום במיקוד למילות מפתח מסע פרסום במיקוד לאתרים
כיצד אמקד ללקוחות? לפי מילות מפתח. לפי אתרי אינטרנט.
היכן יוכלו המודעות שלי להופיע? בGoogle.co.il, באתרים של שותפי החיפוש של Google, ובכל אתרי התוכן ברשת Google.  באתרים ספציפיים שאתה בוחר ברשת Google .
 מתי יוכלו המודעות שלי להופיע?  בכל פעם שמשתמשים מחפשים מילת מפתח שבחרת. הן יכולות גם להופיע, אם תבחר בכך, כשמשתמשים מבקרים בכל אתר ברשת Google שתוכנו תואם את מילות המפתח שלך.  בכל פעם שמשתמשים מבקרים באתרים הספציפיים שבחרת מתוך רשת Google .
 כיצד מתומחרות המודעות?  עלות לקליק (עלות לקליק). אתה קובע את המחיר שברצונך לשלם בכל פעם שמשתמש לוחץ על מודעה שלך. אתה מחויב רק כשמשתמש לוחץ.  עלות-לכל-אלף-הופעות (CPM). אתה קובע את המחיר שברצונך לשלם עבור כל 1000 הופעות שהמודעה מקבלת. הקליקים לא משנים - אתה מחויב בכל פעם שהמודעה מוצגת בפני משתמש.
 אילו שפות נתמכות?  בשלב זה נתמכות 40 שפות.  בשלב זה נתמכות 14 שפות.
שפות נוספות יוספו בקרוב.
 
 אלו סוגי מודעה נתמכים?  מודעות טקסט, מודעות טקסט מורחבות, וכן מודעות תמונה.  מודעות טקסט מורחבות וכן מודעות תמונה.

כשתגדיר מסע פרסום במיקוד לאתר, ציין תחילה את האתרים שבהם תרצה לפרסם, או פשוט ספק לנו רשימה של מילים המתארות את האתר שלך. מערכת ההתאמה של AdWords תעשה את השאר - ניתוח המידע שלך ויצירת רשימה של אתרים זמינים ברשת התוכן מתוכם תוכל לבחור.

זכור כי האתר שתבחר חייב להשתייך ל- רשת Google כדי שיהיה זמין עבור מסע הפרסום שלך הממוקד לאתרים. ההשתייכות לרשת התוכן משמעה שהאתר הסכים לפרסם מודעות המסופקות על ידי Google, כלומר שהאתר מאפשר למודעות AdWords שלך להופיע בשטח שלו.

כמו בכל פרסום ב- AdWords, אתה מתחרה על שטח פרסום מול מפרסמים אחרים. אם תבחר באתרים מוכרים ונפוצים, כדי לזכות במיקום המודעות יהיה עליך להציע מחיר גבוה יותר. הצעת העלות המינימלית לאלף הופעות עבור מודעה במיקוד לאתר היא 0.25$, או סכום שווה-ערך לזה במטבע המקומי שלך. לבדיקת העלות המינימלית לאלף הופעות במטבע שלך, עיין בכלי למציאת עמלות חשבון.

למי מומלץ להשתמש במיקוד לאתר? האם לי מומלץ?

כל בעל חשבון AdWords בStandard Edition יכול לפרסם מודעות במיקוד לאתר.
מסעות פרסום במיקוד לאתר הם אפשרות טובה עבור עסקים שרוצים לקדם מותג קיים או מוצר חדש לקהל גדול. אך הם מתאימים גם עבור מפרסמים קטנים שרוצים להגיע לקהל ספציפי ביותר. כתמיד ב- AdWords, אנו ממליצים לך להתנסות ולראות מהי שיטת הפרסום הטובה ביותר עבורך.

ודאי שאם אתה מרוצה מהמודעות שלך במיקוד למילת מפתח, אין צורך לעבור לשיטה אחרת. המיקוד לאתרים אינה מחליפה את המיקוד למילות מפתח, וכל מה שאתה אוהב במסעות פרסום AdWords במיקוד למילת מפתח נשאר ללא שינוי. המיקוד לאתר היא כלי נוסף שבו יוכלו להשתמש מפרסמי AdWords כדי להעביר את המסר שלהם לקבוצות ממוקדות היטב של משתמשי אינטרנט.

כיצד אוכל ליצור מסעות פרסום במיקוד לאתר?

  • ליצירת מסע פרסום חדש במיקוד לאתר, פעל לפי הצעדים הבאים:
  • היכנס לחשבון AdWords שלך בStandard Edition, בכתובתhttps://adwords.google.co.il (אם טרם נכנסת לחשבונך).
  • בדף 'סיכום מסע פרסום', לחץ על הקישור 'צור מסע פרסום חדש במיקוד לאתר', מעל לטבלת מסעות הפרסום הקיימים.
  • כדי ליצור את מסע הפרסום שלך, פעל לפי הנחיות אשף ההצטרפות.

 
 
בלוג שיווק באינטרנט
בלוג העוסק בהיבטים השונים של שיווק באינטרנט.

בלוג קידום אתרים
מידע על קידום אתרים ושיווק באינטרנט.
http://www.seo-il.info