פרסום בגוגל arrow פרק 5 - בחירת מילות מפתח arrow מילות מפתח רווחיות
שובר גוגל

מילות מפתח ריווחיות

 דואל


מפרסמי אדוורדס רבים מבזבזים את כספם באמצעות שימוש במילות מפתח לא נכונות. הצלחת הקמפיין או כישלונו תלויים בבחירת מילות המפתח הנכונות. אולם מהן מילות המפתח הנכונות?

מילות מפתח ממוקדות מושכות מבקרים מוסמכים


בואו נאמר שאנו מספקים שירותי גננות בקריית גת. מילות המפתח הראשונות שעולות לנו בראש הם גינה, גננות, שירותי גינון וכו'.

בואו נחשוב לרגע מדוע נזרוק את כספנו כאשר נשתמש במילים אלה בקמפיין האדוורדס שלנו. כמובן שהתשובה ברורה. הסבירות היא יחסית נמוכה שאותו אדם שהקליד את אחת ממילות החיפוש הללו הוא גם מחפש שירותי גינון והוא גם גר בקריית גת.

ניתן להציע את שירותי הגינון בעיקר לאיזור המגורים/הפעילות שלנו. אולם ברור שגם גולשים בחיפה, ירושלים ואילת מחפשים שירותי גינון. חבל שיקליקו על המודעה שלנו מכיוון שהם גולשים שאינם רלוונטיים עבורנו.

חשוב מאד לבחור מילות מפתח ממוקדות. רק מילות מפתח ספציפיות, מביאים גולשים ממוקדים. מילת מפתח ממוקדם במקרה זה תהיה שירותי גינון קריית גת (או כל עיר אחרת באזור). מי שיבצע חיפוש עבור שירותי גינון קריית גת הוא באופן ודאי לקוח פוטנציאלי שמחפש שירותי גנון בקריית גת.

דרך נוספת להתמקד יותר היא באמצעות טקסט המודעה, ניתן להשתמש בביטוי שירותי גינון, אולם לציין בכותרת המודעה – שירותי גינון בקריית גת ובסביבה – כך שרק תושבי קריית גת והסביבה יקליקו על המודעה.

השתמשו בביטויי מפתח

המונח "ביטוי" אינו קלישאה ריקה מתוכן. המשמעות היא שעל מילת המפתח להכיל מספר מילים במקום מילה יחידה.

מספר מחקרים הראו שרוב משתמשי האינטרנט מבצעים חיפושים באמצעות ביטויים המורכבים משתי מילים בתדירות הגבוהה ביותר, ורק לאחר מכן ביטויי חיפוש המכילים מילה אחת, שלוש מילים ואז ארבע מילים.


במילים אחרות – רוב משתמשי האינטרנט משתמשים בביטויים לחיפוש במנועי החיפוש. הדבר הגיוני מכיוון שכך הם מקבלים תוצאות טובות וממוקדות יותר.

יש לנצל התנהגות גולשים זו ולהתמקד בביטויים המכילים שתי מילים ויותר. שימוש בביטויים גם מסייע לנו למקד את החיפוש באמצעות כל מילה נוספת.

מילות מפתח שאף אחד לא מחפש באמצעותן


ביטוי מפתח כגון "שירותי גינון של גנים סינים מיניאטוריים בקריית גת" הוא ממוקד מאד ויכול להביא קהל גולשים ממוקד לאתר, אם מישהו היה מחפש את זה בכלל. מסיבה זו אין להגזים עם המיקוד של המודעות. בסופו של דבר אנו לא מעוניינים להישאר עם קבוצת ביטויים שאף אחד לא מחפש.

בעזרתם של שירותים שונים, ניתן לראות כמה ביצעו חיפוש עבור ביטוי מסוים בחודש האחרון. ניתן לראות לאילו ביטויי חיפוש יש ביקוש ואילו מתאימים יותר עבור הקמפיין. מידע נוסף ניתן למצוא בפרק "שיטות פופולאריות למציאת מילות מפתח"

מילות מפתח פחות ברורות הן בעלות עלות אפקטיבית יותר


מילים שעולות לכם בראש מיד עם תחילת תהליך החיבה עולות גם בראשם של המתחרים שלכם. אלה המילים שכל התעשייה משתמשת בהן ועלותם יקרה יותר. תחרות גבוהה במיוחד יכולה להוביל לעלות גבוהה במיוחד על כל הקלקה.
מסיבה זו די הגיוני לקחת את הזמן במציאת מילות המפתח שאינן ברורות מאליהן, אבל חלק ניכר מהלקוחות הפוטנציאלים חושב עליהן. אם נחזור לדוגמת הגנן מקריית גת, ביטויים כמו שירותי גינון יכולים להיות יקרים במיוחד מכיוון שאלה ביטויים ברורים מאליהם.
אם תשתמשו בטיפים מהפרקים הבאים, ביטויים אלה יעלו לכם בראש בשלב מסויים: גיזום עצים, ניקוי מרזבים, עיצוב גינה ביתית, וכו. מילים אלה, לרוב, פחות יקרות לשימוש מכיוון שהמתחרים לא משתמשים בהן.


 
 
בלוג שיווק באינטרנט
בלוג העוסק בהיבטים השונים של שיווק באינטרנט.

בלוג קידום אתרים
מידע על קידום אתרים ושיווק באינטרנט.
http://www.seo-il.info