פרסום בגוגל arrow פרק 5 - בחירת מילות מפתח arrow מילות מפתח המושכות הונאת קליקים
שובר גוגל

מילות מפתח המושכות הונאות קליקים

 דואל

הונאות קליקים


הונאות הקליקים ותיקות כמעט כמו תכניות הפרסום המשתמשות בשיטת תשלום להקלקה.
הונאת קליקים היא כאשר מודעת אדוורדס נלחצת באופן מכוון מספר רב של פעמים באופן ידני או באמצעות תוכנה או יישום בלתי חוקיים. המשמעות היא שהמודעה לא תוצג ברגע שייגמר התקציב שהוגדר עבורה. הדבר יכול להוביל להפסד כלכלי ניכר ועלול להפוך את הפרסום בגוגל אדוורדס לבלתי משתלם. בגלל זה גוגל נלחם בכל כוחו על מנת למנוע הונאות קליקים ומצליחים לעלות ולבטל 95% מכל הונאות הקליקים במערכת הפרסום שלהם.

מה ניתן לעשות כדי להימנע מהונאת קליקים


הונאות קליקים נפוצות במילות מפתח המורכבות ממילה אחת בלבד. רמאי הקליקים חושבים בראשונה על מילים בודדות מכיוון שהן הכי יקרות.

כאמור גוגל ושאר החברות המציעות תכניות פרסום זהות נלחמות בכל כוחן בתופעה, לרוב הם מצליחים לעלות על הרמאויות ולבטל את ההקלקות, אולם ההצלחה אינה ברמה של 100%.

אם אתם מגלים תופעה כזו בחשבון האדוורדס שלכם, צרו קשר באופן מיידי עם גוגל. דווחו להם על המילה בה בוצעו ההקלקות, ואת הזמן המדויק בו הן בוצעו. אם זה אפשרי תשלחו גם את המידע הססטיסטי של האתר שלכם. מתברר שגוגל מאד נדיבים כאשר מתבררת אמיתותה של רמאות ההקלקות.

שימו לב שלרוב אין התאמה בין מספר הקלקות האדוורדס לבין מספר הכניסות הרשומות בממשק הסטטיסטיקה, הדבר נובע מגורמים טכניים רבים, אבל בעיקר מהבדלי זמנים ברמת העדכון של ממשק הסטטיסטיקה.

אם אתם חושדים שהמתחרה שלכם מקליק על מודעתכם כדי להעלים אתכם – ניתן להוכיח זאת באמצעות תוכנות ייעודיות. שתי תוכנות כאלה הן clickauditor http://www.clickauditor.net/ וwho's clicking who http://www.whosclickingwho.com/ .

מילות מפתח בלתי חוקיות


גוגל כבר נתבעה מספר פעמים בגלל מפרסמים שהשתמשו במילות מפתח שהנן שמות מותג. הפסיקות בעניין לא כל כך ברורות לכן יש להתייחס למדיניות הרשמית של גוגל.

" מהי מדיניות הסימן המסחרי של Google?

Google מתייחסת להאשמות בדבר הפרת זכויות על סימנים מסחריים ברצינות רבה, ובודקת כל תלונה שמופנית אליה, התנאים וההגבלות שאנו מציבים למפרסמים שלנו אוסרים על פגיעה בקניין רוחני, ומבהירים כי המפרסמים נושאים באחריות על מילות המפתח שהם בוחרים לצורך הפעלת הפרסומות שלהם ועל הטקסט בו הם בוחרים להשתמש בפרסומות אלו.

בעליו של הסימן המסחרי אינו נדרש להיות מפרסם ב- Google AdWords כדי לשלוח תלונה. שימו לב גם שכל חקירה מסוג זה תשפיע רק על מודעות המקבלות שירות מ- Google. במקרה של תלונה על סימן מסחרי של AdSense לתחומים, חקירה תשפיע רק על שמות התחומים של אתרים בתוכנית AdSense לתחומים שלנו."

מקור: https://adwords.google.com/support/bin/answer.py?answer=6118

באופן כללי מומלץ  להשתמש בזהירות רבה במילות מפתח המורכבות מסימנים רשומים, מוצרים מתחרים ושמות חברה.



 
 
בלוג שיווק באינטרנט
בלוג העוסק בהיבטים השונים של שיווק באינטרנט.

בלוג קידום אתרים
מידע על קידום אתרים ושיווק באינטרנט.
http://www.seo-il.info