פרסום בגוגל arrow פרק 6 - כתיבת מודעה יעילה arrow כיצד ללמוד מהמתחרים
שובר גוגל

למצוא את המתחרים החכמים וללמוד מהם

 דואל
יש שיטה להבדיל בין מפרסמי האדוורדס החכמים והמקצועיים לבין המפרסמים המתחילים הפחות מתוחכמים.
ניתן להשתמש בשיטה זו על מנת לבחון בסבירות גבוהה מהן מודעות האדוורדס שנבדקו ונמצאו מוצלחות.

להלן מדריך מפורט למציאת התחרות החכמה והמקצועית ביותר:
  1. תגלשו לwww.google.co.il
  2. בצעו חיפוש לביטוי המפתח שלכם, לדוגמא: גינון.
  3. תרשמו לעצמכם מהן מודעות האדוורדס הנמצאות בעמוד תוצאות החיפוש. נצא מנקודת הנחה שיש 8 מודעות.
  4. עכשיו בצעו חיפוש עבור אותה מילת מפתח הפעם בתוספת המילה חינם. לדוגמא: גינון חינם.
  5. המודעות המתחרות שלכם שאינן מוצגות הן של המתחרים החכמים שלכם. אם קראתם ספר זה עד כה אתם וודאי יודעים כיצד לנטרל את הגולשים המחפשים הצעות בחינם (בפרק על מילות מפתח שליליות ניתן לקרוא על זה באופן מפורט). מחקו מהרשימה שלכם את המודעות שמופיעות אחרי חיפוש זה.
  6. השלב הבא הוא להוסיף לביטוי החיפוש: גינון חינם, מילה שאינה נמצאת במילון. לדוגמא: גינון חינם ליטצנך.
  7. המודעות המוצגות עכשיו הן של חברות גדולות היכולות להרשות לעצמן לבזבז את תקציב הפרסום שלהן או של חברות קטנות שאין להן מושג איך לפרסם בצורה נכונה בגוגל אדוורדס. מחקו מהרשימה שלכם את המודעות המופיעות אחרי חיפוש זה.

חברות גדולות יכולות להרשות לעצמן לפרסם סוגים רבים של צירופי מילים (אפילו צירופים ללא משמעות), אבל החברות הקטנות יותר שאין להן מושג איך לפרסם בצורה נכונה בגוגל אדוורדס כנראה שלא יפרסמו שם לאורך זמן מכיוון שזה לא יהיה רווחי עבורן.

המודעות שנשארו ברשימתכם לאחר החיפוש האחרון הן המודעות של המתחרים החכמים יותר שלכם. משתלם מאד לעבור על המודעות האלה, לבדוק את הכותרות ואת טקסט המודעה מכיוון שמפרסמים מקצועיים משקיעים יותר זמן ומחשבה בניסוח ובבדיקת המודעות שלהם. ניתן ללמוד הרבה מאד ממפרסמים אלה.

 
 
בלוג שיווק באינטרנט
בלוג העוסק בהיבטים השונים של שיווק באינטרנט.

בלוג קידום אתרים
מידע על קידום אתרים ושיווק באינטרנט.
http://www.seo-il.info