פרסום בגוגל arrow פרק 2 - הקדמה לגוגל אדוורדס arrow יתרונות הפרסום בגוגל אדוורדס
שובר גוגל

יתרונות גוגל אדוורדס מול מדיה מסורתית

 דואל
אם עד כה מסעות הפרסום המסורתיים שלכם לא היו מוצלחים במיוחד, ייתכן שבעזרת גוגל אדוורדס חוויית הפרסום שלכם תשתנה לגמרי. גוגל אדוורדס מציע מספר יתרונות בהשוואה לפרסום המסורתי כגון מודעות בעיתונים, פרסומות רדיו ופרסומות בטלוויזיה:
  • עלות הפעלה נמוכה של 5$ או 25 ש"ח.
  • המפרסם מחליט כמה הוא מעוניין לשלם עבור הקלקה. ניתן לשלם מ0.05$ ועד 50$ להקלקה. המפרסם משלם אך ורק כאשר גולש מקליק על המודעה  שלו. ניתן להגדיר תקציב יומי על מנת להגביל את ההוצאות.
  • מנגנון ההנחה האוטומטי של גוגל אדוורדס סורק את המתחרים על אותה מילת מפתח  ומוזיל את העלות להקלקה לסנט אחד מעל ההצעה של המתחרה הנמצא מתחת למפרסם.
  • אין התחייבות חודשית מינימלית או התחייבות חוזית לתקופה מסוימת.
  • התשלום לגוגל מתבצע רק אחרי שההקלקות התבצעו, המשמעות היא שהתשלום הראשוני מתבצע רק לאחר 30 יום.
  • המפרסם מחליט מהו טקסט המודעה ומהן מילות המפתח עבורם תופיע המודעה.
  • ניתן לשנות את טקסט המודעות בכל רגע נתון ללא שום עלות נוספת.
  • המודעות יכולות להופיע גם ברשת התוכן של גוגל (יש ליצור פה הפניה לפרק המתאים), בנוסף להופעה בתוצאות החיפוש.
  • המודעה מגיעה לגולשי אינטרנט הנמצאים ביותר מ 250 מדינות המשתמשים ביותר מתריסר שפות.
  • מודעה יכולה להופיע עבור מספר רב של מילות מפתח.
  • ניתן לקבל דוחות מפורטים לגבי מסעות הפרסום בכל רגע נתון.
  • גוגל תומך בתכניות הפרסום עם מדריכים וקורסים מקוונים. ניתן ליצור קשר עם צוות גוגל אדוורדס באמצעות המייל.
  • קמפיין יכול לעלות לאוויר תוך מספר דקות.
 

איפה מתחילים?


לפני כל דבר אחר, מומלץ להגדיר את מטרות הפרסום. קל יותר לבנות את רשימת מילות המפתח ולארגן את מילות המפתח בקבוצות מודעות שונות, שכל אחת דואגת למטרה מסוימת, לאחר שעונים על השאלות הבאות:

1.    מה החברה (או המחלקה) שלך עושה? האם יש לך פסי יצור שונים?, מהם?

2.    מיהו הקהל העיקרי (השוק) למוצרים או לשירותים שלך? האם אתה צריך להגיע לסוגי קהל שונים בעזרת מאגר נפרד של מילות מפתח או מודעות?

3.    מה אתה מנסה למכור או לקדם? מה ברצונך שאנשים יעשו (יקנו, יבקרו, יורידו קבצים, יעשו מנוי)?

4.    אילו תוצאות תרצה לראות? מה יחשב לתשואה טובה על ההשקעה?

איך יראו המודעות בדפי תוצאות חיפוש?


צורת ההופעה של מודעה משתנה בין אתרי השותפות של גוגל. עם זאת, המודעות מסומנות באופן טיפוסי כקישורים בעלי חסות, ויכולות להכיל בין 2-4 שורות טקסט. מודעות עלולות להופיע מתחת לתוצאות החיפוש, לידן או מעליהן. הנה דוגמה לצורת הופעה אפשרית של המודעות שלך ב-Google:

 
Image

 
 
בלוג שיווק באינטרנט
בלוג העוסק בהיבטים השונים של שיווק באינטרנט.

בלוג קידום אתרים
מידע על קידום אתרים ושיווק באינטרנט.
http://www.seo-il.info