פרסום בגוגל arrow פרק 14 - בעיות ובפתרונן arrow בעיות ופתרונן
שובר גוגל

בעיות ופתרונן

 דואל

המודעות שלי הושבתו


  • אם המודעה שלך נדחתה בגלל התוכן שלהן, וודא שוב כי עקבת אחר ההנחיות של גוגל (guidelines from google adwords), שנה את טקסט המודעה אם צריך והפעל אותה מחדש.


  • העבר את המודעה שנוטרלה לקבוצת מודעות אחרת והפעל אותה שוב. אם זה לא עובד, שנה את טקסט המודעה במעט.


  • אתה יכול לשלוח אי-מייל ידידותי למערכת גוגל אדוורדס. הסבר מי אתה, על איזו מודעה מדובר ובצורה הגיונית הסבר מדוע לדעתך על המודעה להיות מופעלת מחדש.
    למשל, פעם אחת ויתרתי על מודעה עבור אחת התוכנות שהחברה בה אני עובד ייצרה. המודעה נוטרלה ע"י גוגל בטענה כי שכחתי לזהות את המודעה כמודעת "affiliate". אי מייל ידידותי אשר בו הסברתי שאני לא משווק התוכנה אלא אחד מכותביה הספיקה בכדי להפעיל מחדש את המודעה.


  • אם המודעה שלך נוטרלה בגלל שיחס ההקלקה (CTR) שלה ירד מתחת ל- 0.5%, עליך לקרוא את הפרק "בעיה ופתרונה: יחס ההקלקה שלי נמוך מדי"


  • אם גוגל מנטרל את המודעה שלך שוב ושוב, אולי כדאי לוותר על מילת המפתח אליה המודעה מתייחסת. יש מילות מפתח שפשוט בלתי אפשרי לכתוב עבורן מודעה מוצלחת.





  • המודעות שלי אינן מופיעות או אינן מופיעות מספיק


    • הגדל את התקציב היומי שלך, אפילו אם הוא אינו אמור להסתיים. הגדל אותו מעבר לערך המוצע ע"י גוגל.
      אם זה עולה 200$ ליום בשביל להראות את המודעה שלך במשך כל היום והתקציב שלך הוא רק 100$, אז המודעה שלך תוצג רק עבור כל חיפוש שני של מילת מפתח ספציפית.
      ייתכן גם כי המודעה שלך מקבלת הרבה קליקים בבוקר ואחר הצהריים המוקדמות כך שהתקציב היומי שלך נגמר מוקדם מכפי שגוגל צפה.


    • הפעל את האפשרות בחשבון האדוורדס שלך להציג את המודעות גם בתוכניות השותפים של גוגל. זהירות: זה ישפיע על יחס ההקלקה (הניסיון מראה כי יחס ההקלקה בתוכניות השותפים כמו אדסנס נמוך יותר).


    • כל פעם שאתה משנה את המודעות שלך, זה יכול לקחת ממספר שעות ליומיים עד שגוגל ישחרר את המודעות שלך לאתרים השותפים, עד אז המודעות יופיעו רק בדפי תוצאות החיפוש.


    • ייתכן והמודעות שלך נוטרלו כי מקליקים עליהם לעתים רחוקות. קרא שוב את הקטע המדבר על "מינימום יחס הקלקה" בפרק "מבוא לשיטת התמחור של גוגל אדוורדס"


    • אם תמחק מילת מפתח בעלת ביצועים נמוכים ואז תוסיף אותה שוב, ודא כי אתה לא משתמש במילת המפתח בקבוצת מודעות אחרת. מחק את מילת המפתח גם בקמפיינים או מודעות מושהות. אחרת, גוגל "זוכר" כי למילת המפתח הזו ביצועים גרועים.


    • גוגל בוחן את המודעה מחדש לאחר שהוצגה 100,000 פעמים (מזל טוב!!). תהליך זה יכול לקחת מספר ימים.


    • ככל שמיקום המודעה גבוה יותר, גדלה הסבירות שהמודעה שלך תופיע באתרים השותפים. למשל, השותפים של גוגל, AOL ו Amazon מציגים רק את שלושת המודעות הראשונות באתרים שלהם. אם המודעה שלך תתמקם בין שלושת המקומות הראשונים , תזכה להרבה יותר מבקרים.


    • בכדי להשיג מיקום מודעה גבוה, יהיה עליך להגדיל את "מקסימום העלות עבור קליק" או את יחס ההקלקה של המודעה שלך. ניתן להגדיל את יחס ההקלקה ע"י הפיכת המודעות ליותר מעניינות ואטרקטיביות. קרא את הפרק על "כותרות" ו "טקסט המודעה".


    • ייתכן והמודעות שלך הוצגו אך לא הבחנת בכך. זה יכול לקרות בקלות אם המודעות שלך השתחלו למיקום היוקרתי (מעל לתוצאות החיפוש)או שהמודעות שלך הוצגו בדף החיפוש השני או השלישי או אף יותר מכך. אחרת, בדוק אם בטעות הכנסת במודעה אחת ממילות השלילה שלך.


    • אם אתה נמצא במדינה אחרת, ייתכן וגוגל מציג רק מודעות במדינה המתאימה. אפילו אם תקליק את הכתובת www.google.com זה לא יעזור.
      במקום זאת, פשוט חפש בגוגל עבור המילות חיפוש שלך ואז שנה את הכתובת בדפדפן. הוסף "&hl=en" לסוף כתובת הדף, לחץ על מקש ה "Enter" ואז תוכל לראות את כל המודעות באנגלית.


    • אם רק פתחת חשבון אדוורדס חדש, זה יכול לקחת ממספר שעות עד מספר ימים (סוף שבוע) עד שהמודעות יופעלו.


    • אם גוגל לא קיבל את כרטיס האשראי שלך או שגוגל לא הצליח למשוך את הכסף מהחשבון אז כל המודעות יוקפאו עד שהכסף יהיה זמין.




    • מיקום המודעות שלי נמוך מדי


    • קרא את החלק "מבוא לשיטת התמחור של גוגל אדוורדס"


    • הגדל את העלות המכסימלית עבור כל הקלקה


    • הגדל את יחס ההקלקה של המודעות (CTR) ע"י הפיכתן למושכות ומסקרנות יותר. קרא את הפרק "כותרות שלוכדות את תשומת הלב שלך", "איך לכתוב מודעת טקסט רווחית" ו- "פתרון בעיות: יחס ההקלקה שלי נמוך מדי"


    • בחר מילות מפתח אחרות אשר אין עליהן תחרות כה גדולה.




    • אני לא מצליח למצוא מילות מפתח נוספות


    • האם השתמשת בכלי מילות המפתח של גוגל, Overture ו- Espotting ? תוכל למצוא עוד מידע בפרק "שיטות פופולאריות למציאת מילות מפתח".


    • האם השתמשת בצורת היחיד והרבים עבור כל מילת מפתח ("כסא", "כסאות"...) ?


    • האם בדקת כל מילת מפתח עבור צורות כתיב שונות ("בית ספר", "בית-ספר") ?


    • האם בדקת צורות שונות של שגיאות כתיב ("מחשבים", "מחשביפ") ?


    • האם השתמשת בראשי תיבות ובמילים של ראשי תיבות ("חו"ל", "חוץ לארץ") ?


    • האם שינית את סדר מילות המפתח בביטויים התחומים במרכאות (באפשרויות של 'התאמת ביטוי' או 'התאמה מדויקת') ("טיסות רגע אחרון", "רגע אחרון טיסות") ?


    • האם בדקת מילים נרדפות עבור מילות המפתח הפופולאריות שלך ("תינוק", "רך", "פעוט")?


    • האם יצרת מילות מפתח נוספות בעזרת 200 המילים הנוספות בפרק "טריקים מקצועיים למציאת מילות מפתח זולות שאף אחד לא משתמש"


    • האם יצרת מילות מפתח תלויות עונה (במקום "עוגה", "עוגה לפסח" או "עוגה לחג") ?


    • האם חיפשת במגזינים קשורים מילים נוספות ?


    • האם גלשת באתרים של מתחרים בשביל למצוא מילות מפתח נוספות ?


    • האם חיפשת ב- www.ebay.com בעזרת מילות המפתח שלך בשביל למצוא מילות מפתח נוספות ?


    • האם נעזרת בהשראה מתוך הפרק "טריקים מקצועיים למציאת מילות מפתח זולות שאף אחד לא משתמש" ?


    • האם הורדת את הגרסא החינמית של IBP ? היא מכילה אפליקציות ליצירת רשימות של מילות מפתח רלוונטיות.




    • יחס ההקלקה שלי (CTR) נמוך מדי


    • שנה את 'אפשרויות ההתאמה' עבור מילות המפתח שלך. השתמש ב- 'התאמת ביטוי' ו- 'התאמה מדויקת'.


    • הוסף מילות שלילה למילות המפתח שלך על מנת שהמודעה שלך לא תופיע עבור מילות מפתח לא רלוונטיות.


    • השתמש במילות מפתח ממוקדות. אל תשתמש במילות מפתח כלליות כמו 'מכוניות', 'בגדים' אלא בביטויים ממוקדים כמו 'מכוניות משומשות' ו- 'בגדי נשים'. חזור ועיין בפרק "אלו מילות מפתח הן רווחיות"


    • שפר את מיקום המודעות שלך. הגדל את התשלום המכסימלי עבור הקלקה של המודעות שלך או הפוך את המודעות ליותר מעניינות. עוד מידע ניתן למצוא בפרק "כותרות שלוכדות את תשומת הלב שלך" ו- "איך לרשום מודעת טקסט רווחית".


    • כתוב מודעות שמתאימות למילות המפתח שלך בדיוק. אל תשתמש רק במודעה אחת או שתיים עבור כל מילות המפתח.


    • השתמש במילות המפתח בכותרת.


    • השתמש בפונקצית 'מילת מפתח דינאמית' עבור כותרת המודעה. עוד מידע תוכל למצוא בפרק "כותרות שלוכדות את תשומת הלב שלך"


    • השתמש ב "ביטויים חזקים שמוכרים יותר"


    • בחר בשפה ובמדינות הנכונות אשר בהם יוצגו המודעות שלך. אם המודעה שלך רשומה ברוסית, עליך להציג אותה רק במדינות דוברות רוסית כמו רוסיה ובלהרוס. ברגע שיחס ההקלקה שלך יתאושש תוכל להוסיף עוד מדינות כמו אוקראינה ואוזבקיסטן.




    • עלות הקמפיין שלי גבוהה מדי


    • קרא את הפרק "אסטרטגיות תמחור מוצלחות".


    • בחן ושפר את המודעות שלך שוב ושוב. רק ע"י בדיקה ושיפור תמידיים של המודעות שלך תוכל להפוך את המודעות שלך לרווחיות יותר. מומלץ לעיין שוב בפרק "איך לבחון את ביצועי המודעות שלך ואיך להגדיל רווחים"


    • הגדל את יחס ההמרה של דף הנחיתה שלך. קרא את הפרק "איך לשפר את ביצועי דף הנחיתה"


    • צור דפי נחיתה ספציפיים עבור מעלות המפתח היקרות ביותר שלך אשר מתעסקים באותן מילות המפתח.


    • השתמש במילות המפתח הנכונות. קרא את הפרק "אילו מילות מפתח הן רווחיות"


    • את המילות המפתח היקרות ביותר שלך קבץ לקבוצת מודעות עם עלות הקלקה נפרדת. תוכל להשתמש ב "power posting funktion" של גוגל.


    • אם המתחרים שלך באופן קבוע גורמים להעלאת מחירי מילות המפתח שלך, קרא שוב את הפרק "איך להימנע ממלחמת הצעות מחיר"


    • קרא את "איך לקבוע עלות מכסימלית עבור הקלקה".


    • אם המודעות שלך רווחיות, אין סיבה לדחות קליקים וקונים. אולם, אם יש שלך תקציב יומי מוגבל, כדאי שתצמצם את התקציב היומי עבור המודעות שלך.


    • בכל שלב שתבחר תוכל להשהות את המודעות שלך ולמנוע מהן מלהופיע ולמשוך קליקים.





    • אני לא מממש שום מכירות


    • קרוב לוודאי שאתה לא מושך את קהל היעד הנכון בעזרת המודעות שלך.


    • ייתכן ואתה משלם עבור מעט מדי קליקים. כלומר, על מעט מדי מבקרים באתר שלך. במצב זה תצטרך לשלם עבור עוד קליקים שייתרגמו למכירות. הגדל את 'העלות המכסימלית עבור הקלקה" ואת התקציב היומי.


    • אם אינך מעוניין לשלם עבור עוד קליקים, יהיה עליך להגדיל את יחס ההקלקה של המודעות שלך. קרא את הפרק "יחס ההקלקה שלי נמוך מדי".


    • וודא שאתה מנטרל גולשים אשר תרים אחר דברים בחינם ע"י שימוש במילות שלילה.


    • וודא שהקלקה על המודעות שלך באמת מובילה לאחד מדפי הנחיתה ושדפים אלו נגישים גם בגלישה חופשית ולאו דווקא דרך המודעות.


    • ייתכן ודף הנחיתה שלך מסובך מדי וקונים פוטנציאליים מהססים לקנות דרכו או שתכונות המוצר אינן ברורות מספיק. קרא את הפרק "שיפור ביצועי עמוד הנחיתה"


    • ייתכן והמוצר או השירות שאתה מציע יקרים מדי. מוצרים יקרים נמכרים טוב יותר בתהליך בן 2 שלבים. הובל לקוחות פוטנציאליים בעזרת המודעות שלך לדף נחיתה בו תציע להם מוצר חינמי או עלון מידע. בשלב השני תתרכז באילו המעוניינים, כלומר אלו שביקשו מוצר חינם או עלון מידע.


    • לעיתים נדירות, ייתכן והמוצר או שהשירות שאתה מציע אינם ניתנים לשיווק בגוגל אדוורדס. כנראה בגלל שקהל היעד של המוצר אותו אתה משווק לא משתמש באינטרנט.


    • הרבה משתמשים מתחילים במערכת זו של גוגל אינם סבלניים מספיק. לקוחות פוטנציאליים שמקליקים על המודעות שלך צריכים זמן בכדי להחליט אם לקנות. ייתכן וייקחו 5 או 6 ביקורים באתר שלך לפני שייקנו. חכה לפחות חודש אחד (עדיף יותר) לפני שתחליט שגוגל אדוורדס לא עובד טוב בשבילך. נצל את החודש למציאת מילות מפתח נוספות ולשיפור ביצועי המודעות ודפי הנחיתה שלך.





    • ממשק הניהול של גוגל אדוורדס איטי מדי


    • בפורום בוני אתרים, נציג גוגל מציע את הצעדים הבאים בכדי שממשק הניהול לא יהיה איטי מדי:
      1. מקסימום 25 קמפיינים
      2. מקסימום 100 קבוצות מודעות עבור כל קמפיין.
      3. מקסימום 750 מילות מפתח עבור כל קמפיין
      4. מקסימום 50,000 מילות מפתח עבור כל חשבון אדוורדס
      המלצות אלו שוחררו ב- 2004, ייתכן וגוגל הגמישו את המגבלות הללו.


    • כאשר אתה מנהל מספר גבוה של מודעות ומילות מפתח, ההתחברות למערכת הופכת להיות שיעור מיותר בסבלנות. זה יהיה הרבה יותר מהיר אם תקבע מרווח זמן קצר לבדיקת ביצועי המודעות שלך לפני שתתנתק מהמערכת. כלומר 'אתמול'.
      בנוסף קבע את האופציה ל- 'קמפיינים פעילים', 'קבוצות מודעות פעילות' ו- 'מילות מפתח פעילות'. בפעם הבאה שתתחבר לחשבון האדוורדס שלך, תהליך ההתחברות יהיה הרבה יותר מהיר.




 
 
בלוג שיווק באינטרנט
בלוג העוסק בהיבטים השונים של שיווק באינטרנט.

בלוג קידום אתרים
מידע על קידום אתרים ושיווק באינטרנט.
http://www.seo-il.info