פרסום בגוגל arrow פרק 6 - כתיבת מודעה יעילה arrow בחירת כתובת
שובר גוגל

בחירת כתובת URL לתצוגה

 דואל
הURL המוצג הוא החלק השלישי המרכיב את מודעת הadwords  בנוסף לכותרת בראש המודעה. יש הטוענים כי חלק זה הוא הבולט ביותר במודעה בגלל בידולו בצבע ירוק.

גוגל אינו מאפשר להשתמש בכתובת מוצגת השונה באופן משמעותי מכתובת היעד של המודעה. ניתר רק לקצר את הURL המוצג.

לדוגמא במקום הURL הבא:
http://www.mysite.co.il/directory/page.html 

ניתן להציג את הURL הבא:
www.mysite.co.il

הרעיון הבסיסי הוא לרשום שמות דומיין חדשים רק עבור המודעה. המחירים הנמוכים של רישום הדומיין האיצו את השימוש בשיטת אופטימיזציה זו.

הנחיות גוגל לגבי הURL המוצג

להלן ההנחיות הנוספות של גוגל עבור הURL המוצג:
ul class="arrowlist-blue"
  • על הכתובת המוצגת להיות כתובת אינטרנט פעילה – אבל כמובן זהו אינטרס ברור שלכם.
  • על הכתובת להתייחס לאתר אינטרנט ולא לקובץ, תמונה, אימייל וכו'.
  • על היעד להיות אתר מוכן ולא אתר שנמצא תחת בנייה.
  • אין להפעיל חלונות קופצים בכניסה או ביציאה מעמוד היעד.
  • אין לנטרל את כפתור הBACK של הדפדפן בעמוד היעד. כלומר לגולש צריכה להיותה אפשרות לחזור לעמוד תוצאות החיפוש.
טיפים:
לרוב מומלץ להשתמש רק בשם הדומיין כURL המוצג (עם WWW ועם .com,  .co.il וכו') עדיפות ברורה לתצוגת הכתובת הפשוטה ביותר.

משתמשי אדוורדס מתקדמים יכולים ליצור כתובת מיוחדת עבור יעד המודעה המכילה מילות מפתח.

לדוגמא: אם האתר מוכן מוצרי גינון, אז במקום הכתובת:
 www.mysite.co.il/garden 

ניתן להציג את הכתובת:
 www.mysite.co.il/מוצרי-גינון/

 
 
בלוג שיווק באינטרנט
בלוג העוסק בהיבטים השונים של שיווק באינטרנט.

בלוג קידום אתרים
מידע על קידום אתרים ושיווק באינטרנט.
http://www.seo-il.info